Connected cars. Disconnected owners

Connected cars. Disconnected owners

10:30–10:50

Czy możemy się spodziewać rewolucji w motoryzacji analogicznej do tego co działo się przez ostatnie 10 lat na rynku telefonii mobilnej. Przecież jeszcze niedawno telefon komórkowy służył niemal wyłącznie do realizowania połączeń głosowych. Dziś ta funkcja została zmarginalizowania, a urządzenia mobilne mają setki innych zastosowań. Czy jesteśmy na dobrej drodze, żeby poruszanie się z miejsca A do miejsca B, było jedynie jedną z funkcji samochodu, a technologie connected car zapełniły zupełnie nowe spektrum usług możliwych do uzyskania przez samochód? Czy nowe technologie w samochodzie są dla użytkowników czymś ważnym i użytecznym? Czy na ich bazie będzie można budować zupełnie nowy model sprzedaży samochodu? W prezentacji skupimy się na odpowiedzi na te pytania oraz opowiemy w jaki sposób opowiadać o technologiach connected cars klientom.

 

Prelegenci

    Monika Staszewska

    Account Manager

    Kantar Automotive

    Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Śląskim. Prowadzi jedne z najtrudniejszych badań MS na rynku – badania warsztatowe w ASO kilku marek. W Kantar TNS od 2008 roku. Specjalizuje się w badaniach ilościowych, oprócz MS w badaniach marki i produktu. Prowadziła szereg projektów obejmujących m.in.zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), U&A (potrzeby, motywacje).

    Łukasz Borak

    Communication Manager

    Volvo Car Poland

    Odpowiada za strategię mediową, komunikację, social media oraz badania konsumenckie. Ma 12- letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Peugeot Polska i Zenith Optimedia Group. Jest wykładowcą na Politechnice Białostockiej.