The Social (Dealer) Network

The Social (Dealer) Network

Co, poza modelami samochodów, sprzedają sieci dealerskie w mediach społecznościowych?

11:20–11:40

Relacja klient – marka w internecie to niekończący się wyścig zasięgów, zaangażowania i sentymentu. Rola salonów sprzedaży w branży motoryzacyjnej to kluczowy punkt styku konsumenta z marką, nie tylko w „prawdziwym świecie” ale też w cyberprzestrzeni, gdzie każdy błąd, negatywne emocje i pomyłki mogą zostać na lata i mogą mieć bezpośredni wpływ na innych, potencjalnych klientów zainteresowanych interakcją z marką. Wzięliśmy pod lupę dealerów głównych marek, którzy wzięli udział w tegorocznym Wielkim Teście Salonów. Zbadaliśmy ich aktywność na Facebooku, opinie na temat sieci dealerskiej i recenzje pozostawione w internecie przez aktualnych i niedoszłych klientów oraz to w jaki sposób dealerzy rozmawiają z klientami na messengerze. Pokażemy różnice w prowadzeniu komunikacji i ocenie wszystkich analizowanych salonów oraz co te różnice oznaczają dla marek motoryzacyjnych.

 

Prelegenci

    Michał Zajdel

    Media&Digital Director

    Kantar Polska

    Media&Digital Director w Kantar. Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

    Krzysztof Domeradzki

    Digital Research Specialist

    Kantar Polska

    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i finalista pierwszej edycji zbadaj.to. W grupie Kantar odpowiada za wdrażanie i rozwój metodologii digitalowych. Specjalizuje się w badaniach dyskursu internetowego i badaniach reklamy.