Czy warto inwestować w markę samochodu?

Czy warto inwestować w markę samochodu?

11:40–12:00

Czy warto zapłacić więcej za markę pomimo tego, że lepsze wyposażenie możemy dostać w „gorszej” marce? Wiemy, że pytanie czy warto inwestować w markę auta zadają sobie klienci salonów samochodowych. W zależności od tego jaką markę reprezentujemy jako sprzedawcy nasza odpowiedź może się nieco różnić. Ale skoro konsumenci o markę pytają to znaczy, że ma ona istotne znaczenie w podjęciu decyzji jakim samochodem opuszczą salon.
O sile marki w branży automotive, o tym co decyduje, że marka jest silna. W jaki sposób budować markę, jak ją dobrze komunikować opowiem podczas tegorocznej konferencji Kantar Automotive.

 

Prelegenci

    Paweł Ciacek

    Client Service Director

    Kantar Polska

    Ukończył socjologię w Instytucie Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 1990 zakładał Instytut SMG/KRC Poland największy polski instytut badawczy. Zaczynał jako badacz jakościowy, potem jako szef zespołu badawczego prowadził zarówno projekty ilościowe, jak i jakościowe. Od 1999 roku pełni funkcję kolejno Dyrektora ds. Badań Międzynarodowych (był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych technologii badawczych na Polski rynek), a potem Dyrektora ds. Obsługi Klienta. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Swoje pierwsze badania komunikacji przeprowadził lata temu dla marki Renault. Zajmuje się także obserwacją trendów społecznych oraz konsumenckich i dzieli się tymi obserwacjami z Klientami.