Nowy produkt w gamie, nowe wyzwanie

Nowy produkt w gamie, nowe wyzwanie

10:10–10:30

Wprowadzenie nowego modelu na rynek jest dla importerów nie lada wyzwaniem, ponieważ poza kontekstem producenckim trzeba brać pod uwagę wiele uwarunkowań lokalnych. Do kogo targetować produkt, jak go komunikować, gdzie na rynku go spozycjonować mając na względzie aktualne portfolio produktów i dotychczasowych klientów? Na te pytania musiał odpowiedzieć sobie polski dystrybutor marki Mitsubishi wprowadzając model Eclipse Cross na nasz rynek. O tym jak się zakończył ten proces odpowiemy w naszej prezentacji.

 

Prelegenci

    Karolina Wetoszka

    Head of Automotive Practice

    Kantar Automotive

    W Kantar TNS od 2008 roku. W strukturach Kantar Polska współodpowiedzialna za rozwój badań w obszarze Automotive. Specjalista z zakresu Customer Experience Management. Ekspert w dziedzinie badań standardów jakości obsługi klienta w sieciach dealerskich oraz badań satysfakcji oraz lojalności. W ramach Kantar Automotive również odpowiedzialna za projekty wspomagające wprowadzanie nowych modeli (Car Clinics).

    Adam Męciński

    Dyrektor Sprzedaży

    MMC Car Poland (dystrybutor marki Mitsubishi Motors)

    Od 2003 roku związany z marką Mitsubishi, odpowiedzialny za strategię sprzedaży, produktu i rozwoju sieci dealerskiej w Polsce.