Nagrody

Klucze Jakości to nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznawane co roku na podstawie wyników badania Garage Quality Check. To niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w Kantar Automotive . Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi posprzedażnej. W tym roku Klucze Jakości zostaną wręczone po raz szósty, a po raz trzeci zostanie przyznana nagroda w kategorii marek premium.

Wręczymy także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Tegoroczne badanie to już 15 edycja Wielkiego Testu Salonów, w którym odwiedziliśmy ponad 340 Dealerów największych marek motoryzacyjnych i sprawdziliśmy jakość obsługi w 30% salonów każdej z marek objętych projektem.

Laureaci Kluczy Jakości 2017 za najlepszą obsługę klienta w ASO.

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2017